12 תשובות
לתערובת
לציפוי רשום אחרי
לציפוי רשום אחרי
לתערובת, ולמה רק בנות?
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא הבנתי איך לעשות???
להכניס קוביות של שוקולד??
אז לא הבנתי איך לעשות???
להכניס קוביות של שוקולד??
אנונימית
תיקראי את 4. קודם תכיני את התערובת תשפכי לתוך תבנית ואז מעל התערובת לשים את בשבבי שוקולד ולהכניס לאפייה
שואל השאלה:
לא יודעת כי בנות יותר מבינות כזה
אבל בבקשה רגע
איך להכניס את זה?
לא יודעת כי בנות יותר מבינות כזה
אבל בבקשה רגע
איך להכניס את זה?
אנונימית
למה רק בנות?
רשום שצריך לקצוץ את השוקולד
הכל מפורט שם ממש טוב רק תעקבי אחרי ההוראות
הכל מפורט שם ממש טוב רק תעקבי אחרי ההוראות
שואל השאלה:
מה זה אומר שוקולד רצוף?
כאילו שוקולד שהכנסתי למיקרוגל?
מה זה אומר שוקולד רצוף?
כאילו שוקולד שהכנסתי למיקרוגל?
אנונימית
שוקולד קצוץ זה שוקולד שגירדת על פומפיה
שואל השאלה:
אפשר גם פשוט לחתוך בסכין או משהו?
אפשר גם פשוט לחתוך בסכין או משהו?
אנונימית
עדיף שלא זה פשוט לא ייצא לך טוב
לתערובת. תכיני את התערובת, תשימי בתבנית ומעל תשימי את השוקולד הקצוץ.
שוקולד קצוץ זה לא קוביות שלמות ולא במיקרו, תקצצי עם סכין את השוקולד או שתגרדי על מגרדת. זה בסדר עם סכין אבל חשוב שיהיה ממש דק.
שוקולד קצוץ זה לא קוביות שלמות ולא במיקרו, תקצצי עם סכין את השוקולד או שתגרדי על מגרדת. זה בסדר עם סכין אבל חשוב שיהיה ממש דק.
באותו הנושא: