4 תשובות
מה מה ההגיון אבל ^-^
קישור מישהו?
אפשר קישור?
אני בחינוך מיוחד ואנחנו שלוש בכל כיתה וחייב שההורים יבוא ויחזרו וזה רק לשלוש שעות ורק חוזרים על מקצוע אחד באותו יום.... לא לומדים משהו חדש פשוט חוזרים על החומר ובכיתות המקוונת מלמדים חומר חדש...
לא יודע אני בבית ספר פרטי ואני במיילה 8 תלמידים בכיתה soooo