5 תשובות
ממני לא הולכים.. אולי אתה תוקפני? לא נעים להיות לידך בזמן האחרון? תראה אם משהו אצלך לא בסדר ותנסה לפתור אותו
אני יכולה להגיד למה אני עזבתי אנשים:
זלזול, חוסר אכפתיות, רכילות ברמה שזה כבר מעיק
זלזול, חוסר אכפתיות, רכילות ברמה שזה כבר מעיק
אולי הם לא מספיק מעריכים אותך ולוקחים אותך כמובן מאליו, לי זה קרה כשתמיד הייתי שם בשבילם ולאט לאט ניתקתי איתם קשר כי הם אף פעם לא היו שם בשבילי.
שואל השאלה:
תקשיבי שזה תמיד קורה לי^
תקשיבי שזה תמיד קורה לי^
אנונימית
למה עזבו אותי? כי יש אנשים שברגע שנותנים להם מגש של זהב הם יפסיקו להעריך ויתחילו להיות אלייך חרא עד שנשבר לך ואת לא יכולה לסבול את ההתנהגות הבלתי נסבלת הזאת כלפייך
זה לפחות מה שהיה איתי בכמה מקרים
אבל תכלס אני אשמה כי אפשרתי להם לקחת אותי כמובן מאליו
זה לפחות מה שהיה איתי בכמה מקרים
אבל תכלס אני אשמה כי אפשרתי להם לקחת אותי כמובן מאליו
באותו הנושא: