12 תשובות
לא התחלתי לתכנן עדיין.
המון, 20 לפחות
חח הרבה
אני תכננתי לעצמי את החיים ל10 שנים
3 שנים בערך... ומנסיון קטן אני יכול לומר שלא הכל הולך לפי התכנון חח
יותר מידי קדימה אבל אני לא יכולה לדעת לאן החיים יקחו אותי ומה ישתנה
מלא אין מספר מדויק
אנונימית
מגיל 10 בערך (12 שנה כבר) התקבעתי על עבודת חלומות לעתיד ואיפה אגור
והתחלתי לסלול את המסלול שלי בנוגע לעבודה והמסלול לימודים וחישבתי הכל מראש ועד עכשיו מקובעת על מה שחלמתי מגיל 10 ויש לי מטרה לזה
לא מתכננת,לאן שהחיים יובילו אותי.
אני חושבת שלא צריך לתכנן את החיים
אלה פשוט לחיות אותם,בדרך שאני רוצה וארצה
בנתיים גג 5 (לימודים צבא תארים..)
משם זה כבר לא תלוי בי (חתונה, ילדים)
שנה מראש