התחברות
הרשמה
אנשים שיש להם רישיון- כמה שיעורים עשיתם , ועל מה למדתם ? (ידני/אוטומט)
25 באפריל 2020, 16:23
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
תיאוריה
4 תשובות
אני לא דוגמא אבל 43 ידני
K
Kyoshi
31 אוטומט
T
TinkerBell~
33 ידני
C
Civil
עשיתי בערך 35 ואוטומט, עברתי טסט שלישי.
V
Vamp
באותו הנושא:
אנשים עם רשיון- כמה שיעורי נהיגה עשיתם בערך?
אלה שיש להם רישיון נהיגה, כמה שיעורים עשיתם לפני שעברתם טסט?
אנשים שהוציאו רשיון נהיגה על ידני, כמה שיעורים עשיתם? וכמה שילמתם על שיעור אחד?
אנשים שעושים שיעורי נהיגה על הילוכים/יש להם רישיון על הילוכים
אלה שיש להם רישיון - כמה שיעורי נהיגה עשיתם?
אנשים עם רישיון, כמה פעמים בשיעורי נהיגה עשיתם כביש מהיר?
למי שיש רישיון נהיגה כמה שיעורי עשיתם?
אלה שעשו רישיון נהיגה - כמה שיעורי נהיגה עשיתם?
כמה שיעוריך עשיתם עד הרישיון? מי שלמד ידני
למי שיש רישיון אז כמה עלה לכם הרישיון בסך הכל? וכמה שיעורים עשיתם וכמה טסטים
מי שעבר טסט- כמה שיעורים עשיתם בשבוע וכמה זמן לקח לכם להוציא רישיון?