התחברות
הרשמה
אני דיי אוהבת כאב משום מה זה אומר שאני יהנה מכאב של קעקוע?
25 באפריל 2020, 17:09
קעקועים
קעקוע
גוף
כאבים
תשובה אחת
לא חיי להיות בגלל כי בדרך כלל מי שאוהב כאב זה יותר נפשי וקעקוע זה כאב פיזי...
ל
לא משנה השם אז אל תתרחו לשאול
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני לא צמה בכיפור ולא עושה שום דבר שקשור לדת אבל אוהבת ללכת לסליחות?
זה אפשרי שמישהו יהנה לדבר איתי ממש הרבה למרות שאני בכלל לא מצחיקה?
זה נורמלי שאני לא אוהבת יותר מידי נשיקות וחיבוקים באמצע היום משום מקום
אם אני אומר שאין לי שום בעיה לצאת עם ערבייה זה אומר שאני לא יהודי?
חברה שלי חלמה שהבן שאני אוהבת אומר לה בחלום שהוא אוהב אותי מה זה אומר? פשוט אני לא מוצאת שום דבר באינטרנט
יש לי כאב חד כזה במפתח הלב משום מה וקשה לי לזוז בגלל זה.
כאבים עזים בשיניים ובלחי - כאב שיניים בצד ימין של הפה, משום מה מלווה בכאב אטומי בעצם לחי צד ימין וכאבי תופת בשיניים מה יכולה להיות הסיבה לכאב בעצם הלחי?
אם המורה שאלה אותי אם אני אוהבת כאב ואמרתי לה לא למרות שאני אוהבת כאב עשיתי בשכל?
זה הגיוני שבגלל שלא עשיתי שום דבר שאני אוהבת היום אני לא מרגישה טוב בכלל?
הזוי שאני לא אוהב שום מדינה, שום אידיאולוגיה ושום דרך חיים כי אני מרגיש שאני לא מצליח להתברג לשום "טייטל" ושיוך חברתי?
שאני מסתכלת במראה אני חושבת שאני יפה האם זה אומר שאני אוהבת את עצמי יותר מידי?