39 תשובות
איך קוראים לך?
אין לך במה להתבייש, פשוט תאהבי אותו.
מה השם
שואל השאלה:
מזה משנה איך קוראים לי?^^^
מזה משנה איך קוראים לי?^^^
אנונימית
תשני את השם
אין מה להתבייש אחותי ההורים שלך הקדישו זמן ומחשבה כדי לתת לך את השם הזה
לראות אותו כמיוחד, לקצר אותו בקטנה או להשתמש בכינוי דומה כאותו השם (:
אם זה ממש גרוע תשני זה לא בעיה. אבל לפעמים כיף להיות מיוחד
^^^^^^^ זה כן משנה איך קוראים לך.
אז בשביל מה את שואלת?
במילא זה מאנונימי אז מה הבעיה להגיד
אז בשביל מה את שואלת?
במילא זה מאנונימי אז מה הבעיה להגיד
אנונימית
תחליפי שם,אני החלפתי גם שם גם שם משפחה וזה הדבר הכי טוב שעשיתי.
חחח גנרל בוהדנה קרעת אותי
גם אני מתביישת בשם שלי אני ממש לא אוהבצ אותו
מבינה אותך
מבינה אותך
אנונימית
זה כן משנה כי איך את רוצה שנענה לך?
אם קוראים לך אכזבה ואנחנו סתם אומרים לך אל תשני אותו?
אם קוראים לך אכזבה ואנחנו סתם אומרים לך אל תשני אותו?
שואל השאלה:
טוב, תודה לעוזרים ❤
טוב, תודה לעוזרים ❤
אנונימית
את יכולה לשנות, את יכולה לחפש את כל הייתרונות שלו, לנסות לחשוב על איך הוא מאפיין אותך (גם אם הוא שם נפוץ) או איזה שם מיוחד ומקורי הוא (אם הוא שם לא נפוץ)..
אם את לא אוהבת אותו את יכולה למצוא לעצמך שם שאת אוהבת ולהחיל לבקש מאנשים לקרוא לך בו (להציד את עצמך בו במקומות חדשים וכו' ואז כשתהייה בת 18, להחליף שם) או פשוט למצוא כינוי או משהו (לא חייב להיות קשור לשם שלך)
אם את לא אוהבת אותו את יכולה למצוא לעצמך שם שאת אוהבת ולהחיל לבקש מאנשים לקרוא לך בו (להציד את עצמך בו במקומות חדשים וכו' ואז כשתהייה בת 18, להחליף שם) או פשוט למצוא כינוי או משהו (לא חייב להיות קשור לשם שלך)
^אם היא לא רוצה להגיד, תכבדו אותה, היא לא חייבת להגיד ויש דרכים לעזור לה גם מבלי לשאול את שמה
לא באלה להגיד תרגיעו
אם באלך תשני תשם ואם לא אז תלמדי לאהוב אותו אני בטוחה שהוא לא נורא
אם באלך תשני תשם ואם לא אז תלמדי לאהוב אותו אני בטוחה שהוא לא נורא
השם השני שלי זה עליזה סבבה? אין יותר מביך מזה וילד אחד מהכיתה שלי גילה בטעות בשיעור מחשבים הוא צרח את זה לכל הכיתה שלי ועד עכשיו הם צוחקים עלי אין מה לעשוץ אחרי 18 או אפילו 16 אני חושבת שאפשר להחליף את השם
אנונימית
גם אני התביישתי עד שהבנתי שיש לי דברים חשובים יותר לדאוג להם ושם זה משהו שאנשים בסוף מתרגלים עליו
אם את משביישת בו - זה אומר שמדובר ב- כנראה שם שלא שומעים כל יום(תקני אותי אם אני טועה אך אם זה המצב) - זה השם שלך, יוצא דופן, שם יותר מעניין מאשר השמות הנפוצים - לדעתי את צריכה להתגאות בו - הוא שלך - זה לא משנה מה אחרים חושבים עליו.
אני התביישתי בשם השני שלי אבל למדתי לאהוב אותו וזה גם שם מיוחד אז אני מציעה שתלמדי על הפירוש של השם שלך ואולי תאהבי אותו.
אם לא, תמציאי לעצמך כינוי שאת רוצה שייקראו לך עד שתחליפי שם.
אם לא, תמציאי לעצמך כינוי שאת רוצה שייקראו לך עד שתחליפי שם.
^
בדיוק.
בדיוק.
היי אפשר פרח בבקשה
מתביישת כי את לא אוההת אותו?
אם כן,תשני.
אני עשיתי את זה וזאת הייתה החלטה ממש טובה ומשתמעותית
אם כן,תשני.
אני עשיתי את זה וזאת הייתה החלטה ממש טובה ומשתמעותית
קוראים לי לי-ים תתעודדי אנשים קוראים לי
לים
לימון
ליאם
לייאם
לאים
באנגלית אנשים קוראים לי סי כאילו מה הקטע
ובואי לא נמשיך עם זה
אה ויש 3 דרכים לכתוב את השם שלי.
לים
לימון
ליאם
לייאם
לאים
באנגלית אנשים קוראים לי סי כאילו מה הקטע
ובואי לא נמשיך עם זה
אה ויש 3 דרכים לכתוב את השם שלי.
כל עוד לא קוראים לך שונטל אין במה להתבייש
כל עוד לא קוראים לך אליה זגורי או אמיר חצרוני הכל טוב
אם לא קוראים לך אכזבה אין לך במה להתבייש בשם
(באמת קראו ככה למשהי)
(באמת קראו ככה למשהי)
אם זה מעודד אותך
לחברה שלי קוראים שמגיין* (עם ש שמבטאים כמו ס )
לחברה שלי קוראים שמגיין* (עם ש שמבטאים כמו ס )
אנונימית
גם אני פעם ממש התביישתי, כי זה שם מוזר שאני לא מכירה כמעט אנשים עם השם הזה, אבל אז הבנתי שזה הופך אותי למיוחדת, וברמת שרגיל זה משעמם, ואם תהיהי גאה בשם שלך אנשים יחשבו שזה ממש מגניב ומסקרן
גם אני ובגלל זה אני מבקשת מחברים שלי לקרוא לי מיאו
אין לך במה להתבייש בשם שלך יש אנשים עם שמות גרועים יותר והם שלמים עם עצמם אל תביישי זה רק שם
קוראים לי רבקה ולא נראה שיש שם יותר מכוער מזה)):
אנונימית
פעם גם אני שנאתי את השם שלי, ביקשתי שיקראו לי בשם אחר ולאט לאט הבנתי כמ
ה דפוק אני, תאהבי את השם שלך ואפילו תתגאי, אם זה השם של סבא/תה שלך אז בכלל.
כל עוד לא קוראים לך טעות המצב שלך טוב.
ה דפוק אני, תאהבי את השם שלך ואפילו תתגאי, אם זה השם של סבא/תה שלך אז בכלל.
כל עוד לא קוראים לך טעות המצב שלך טוב.
רבקה זה ממש לא שם מכוער! זה יפה
תשאלי את ההורים שלך מה משמעות השם אולי אחרי שתדעי תאהבי אותו
יש אנשים עם מחלות חובות לבנקים אנשים שאיבדו את ילדיהם המלחמות וכו' תעריכי את מה שיש לך מה את מתלוננת על השם שיש בעיות רציניות בעולם הזה מפריעה לך תשני תשם!!
תשני ל2pac
אנונימי
^^ חח מה הקשר זה שיש בעיות יותר גדולות בעולם אז אסור לה להתלונן על משהו?
אנונימית