5 תשובות
דברי עם מישהו שעשה או לפחות עם מישהו שאת סומכת עליו
שואל השאלה:
משהו מכם עשה?
אין ממה לפחד בתכלס אם זה מה שאת רוצה אז תעשי את זה.
אם את לא שלמה עם עצמך אז לא כדאי שתעשי את זה. ניתוח אף זה דבר בלתי הפיך ואת צריכה להיות שלמה עם ההחלטה שלך.
גם אני
אנונימית