6 תשובות
לא
זה בעיקר בכי וסטרס של החיים ופאניקה ופראנויה ברמות פסיכיות
במיוחד ביום ההוא שחשבתי שאמא שלי הולכת לרצוח אותי
החיים הם אחלה כשאתה בן 18 ומאובחן עם bpd :)
זה בעיקר בכי וסטרס של החיים ופאניקה ופראנויה ברמות פסיכיות
במיוחד ביום ההוא שחשבתי שאמא שלי הולכת לרצוח אותי
החיים הם אחלה כשאתה בן 18 ומאובחן עם bpd :)
כן היו לי
עוד המוןן אבל כן
אנונימית
לא
כן וגם קושי לנשום
אנונימית
באותו הנושא: