התחברות
הרשמה
נשבע שנמאס לי
בגלל השיעורי זום הדפוקים האלה אני קם מוקדם יותר, וזה סיוט גם ללמוד ולעקוב ככה על המסך הקטן פשוט סיוט, איך אתם מתמודדים עם זה?
26 באפריל 2020, 09:54
לימודים
זום
קורונה
2 תשובות
אתה יכול פשוט לנעוץ את המסך של המורה ואז לא תוציא תעיינים
כ
כתבי משהו
התגובה הראשונה זאת אני כרגע-_-
-
-Unagi
באותו הנושא:
אתיאסטים לא אומרים נשבע לך באלוהים?
פאק איזה חתיך נמסתי מכל פעם שראיתי אותו (וזה לא ספאם נשבע לכם)
מישהו כתב לי באפליקציית הכרויות "ואו את אחת המפחידות שראיתי פה, נשבע" מזה אומר?
נשבע אין כמו לישון בלי בגדים אתה נרדם הכי טוב, נכון?
חחח נשבע לכם שאני ככה גם אתם?
במה אתם נשבעים בדרך כלל
לא ספאם בבקשה! נשבע לא ספאם!
נשבע אין יותר מעצבן מזהה, אין מצב שאתם נותנים מקרה מעצבן יותר מזה.
נשבע לך לא יודע מה לעשות מה לא ניסיתי ...
נשבע אחד הקאברים הטובים בעולם, מה אתם אומרים?
נשבע זה לא ספאם קיבלתי טראומה מסטיפס