7 תשובות
יצא לי עם כאלה שהכרתי ביוטיוב ^^ ועם חלק אני בקשר טוב עד היום בעיקר בפייסבוק כי אנחנו גרים רחוק אחד מהשני אבל מפה עוד לא חח
לא, אבל אם אנחנו מדברים ואני יודעת שהוא זה הוא בוודאות למה לא.
לא, וגם עם ירצו להיפגש אני לא יפגש:)
בקרוב מאוד...
אנונימי
עדיין לא אבל אני ניפגשת השבוע עם משהו
לא.. מאיפה לי לדעת שהוא לא מטרידן או אונס...
לא
אנונימי