תשובה אחת
שואל השאלה:
זה ממש לא מצחיק.
אם אתה לא מאמין ביהדות זה בסדר, אבל אין לך שום זכות ללעוג
זה ממש לא מצחיק.
אם אתה לא מאמין ביהדות זה בסדר, אבל אין לך שום זכות ללעוג
אנונימית
באותו הנושא: