3 תשובות
הגיוני
ברור.
כן.
תמיד כיף להיות במרכז.
אבל אני חושבת שכדאי לך להתמקד בחברים שיש לך במקום באלו שאין לך.
תמיד כיף להיות במרכז.
אבל אני חושבת שכדאי לך להתמקד בחברים שיש לך במקום באלו שאין לך.
באותו הנושא: