10 תשובות
כן אבל מתמודדים
מאוד
שואל השאלה:
תקשיבו אני לא יכולה לעשות לעצמי שם זה ממש כואב מה אני עושה
תקשיבו אני לא יכולה לעשות לעצמי שם זה ממש כואב מה אני עושה
אנונימית
תחשבי שהכאב זה בדיוק לכמה שניות וזה נגמר
תעשי כמה שאת יכולה בשעווה או כמה שיותר ואז תשלימי את זה בגילוח/ קרם
רק לי יותר כואב מהכף רגל עד הברך?
כן, בכל הרגליים זה בכלל סיוט
עדיף לייזר חחח
אנונימית
מאוד
שואל השאלה:
כן^ זה הרבה!! פחות כואב לי מהיריכיים
כן^ זה הרבה!! פחות כואב לי מהיריכיים
אנונימית
באותו הנושא: