5 תשובות
התכוונת לתלקיט?
אם כן אז זה ממש חשוב. זה 30% מהבגרות וזה יכול ממש להציל אותך.

אה רגע אבל בעצם ה30% זה בכיתה י'.. אז לא יודעת.
שואל השאלה:
בא לי לבכות...
אני לא יודעת כלום זה קשהה..
אנונימית
אני מבינה אותך אבל את חייבת להשקיע.
את יכולה לקחת מורה פרטי/להיעזר בחברות או משהו.
לא יודעת איך זה עובד ב ט לי לא היה ב ט
אבל ב י זה מאוד חשוב אם תרצי עזרה אשמח לנסות
שואל השאלה:
רשום לי ככה
"מהי חלוציות בעינך?"
"יש הטוענים כי אין משמעות לחלוציות בימנו, מה דעתך? כתבי טיעון"
את יכולה לעזור לי^ תודהה
אנונימית