14 תשובות
לילדה שעשתה עליי חרם לפני כמה שנים
לחבר הכי טוב שלי, זה עושה לי טוב בלב.
לשכן שלי שלא סותם תפה שלו ומנמיך את הווליום סמעק
אנונימית9631
מצחיק שאת אומרת דונלד טראמפ כנראה את לא מודעת כמה הבן אדם הזה אוהב ותומך בישראל וטוב לנו
אה בטח שלא תהיי את בת 15 מה את מבינה מהחיים
^ציניות אחותי
אנונימית
מי את
לעצמי
אנונימי
הייתי נותן סטירה ל2 האנשים שמתווכחים מעליי בתגובות.
סתם, אני יותר טוב מהם.
לעצמי
לילד ששיחק בי ופגע בי
יש לי טונות של אנשים אחת לא תספיק לי.
לך
אנונימית
לאמיר חצרוני
לאקס שלי
למרות שיש לי חבר היה לי עניין לא סגור עם האקס לפני שאני וחבר שלי הבינו ביחד
אנונימית