5 תשובות
שואל השאלה:
העלתי עוד קטע מהכתיבה שלי אתמול ולא היו כלכך הרבה תגובות אני יעלה שוב מקווה שתגיבו
ותודה על הביקורת :)
העלתי עוד קטע מהכתיבה שלי אתמול ולא היו כלכך הרבה תגובות אני יעלה שוב מקווה שתגיבו
ותודה על הביקורת :)
אנונימית
ממש יפה אבל הרחבה ותיאור יותר עמוק יכולים לעשות את זה יותר טוב
גם אם הכל נראה חרא בסןף הכל חולף אהבתי שאת אופטימית
כתיבה נחמדה :)
הייתי שמחה לעוד הרחבה יותר על הרגשות אבל בכללי יש פוטנציאל.
הייתי שמחה לעוד הרחבה יותר על הרגשות אבל בכללי יש פוטנציאל.
תראי זה נחמד אבל לא פואטי או עמוק במיוחד...
באותו הנושא: