התחברות הרשמה

למה משתמשים כבר לא כותבים כלום בקיר התודות?

27 באפריל 2020, 12:01
קיר תודותסטיפס נוערפרופיל סטיפסתודות    
5 תשובות
זה כיף^
מ
משוב
זה כיף ונחמד שכותבים לך^
מ
משוב
גם אני^^
מ
משוב
אין להם מה לכתוב כנראה
Y
Yeet.
אני אכתובב
Rainbow
באותו הנושא:
באיזו תדירות כותבים לכם בקיר התודות?
למה כמעט ולא כותבים לי כלום בקיר התודות?
אני רואה שלכל המשתמשים פה יש מלא דברים בקיר התודות ולי כלום, למה?
שאתם כותבים למשהו בקיר התודות אתם מצפים שיחזירו לכם?
אם כותבים לי דברים בקיר התודות אני צריכה לרשום משהו?
למה לכולם כותבים מלא דברים בקיר התודות ולי כלום?
רק אני לא יכולה לראות מה כותבים לי בקיר התודות?
אם מישהו כותב לכם בקיר התודות אתם גם כותבים לו בחזרה?
שמח לי שאנשים כותבים לי בקיר התודות
אם אני אכתוב משהו בסגנון "למה לא כותבים לי בקיר תודות" יכתבו לי בקיר תודות?
מה אתם כותבים בקירות של משתמשים?