4 תשובות
"הם הקריבו את עצמם בשבילנו"
משהו כזה?
יש מליונים
אנונימית
שעל ללא זיכרון כמו מבחר בלי חיילים
פרידה היא לידתו של זיכרון
אנונימית
"והם . לא ישנים בלילות עם דמעות בעיניים .פצועים . מלאי דם מאבדים את חבריהם מול העיינים נלחמים ולא מוותרים וכל זה רק בשבילנו . ואתה חי את החיים עם חיוך ובטחון בזכותם .
אז המעט שאתה יכול לעשות זה יום אחד לעזוב הכל ולהיות שם בשבילם "
אנונימית