21 תשובות
תהליך האביוגנזה ואז התפצלות אב קדמון להומו-ספיאנס
בקצרה כמובן
בקצרה כמובן
נראה לי גם
אני מאמינה שמהקוף
לא יודעת איך ולמה אני לא מתעמקת בזה אבל זה נשמע לי יותר הגיוני מאלוהים
לא יודעת איך זה עובד בדיוק זה לא באמת מעניין אותי
לא יודעת איך ולמה אני לא מתעמקת בזה אבל זה נשמע לי יותר הגיוני מאלוהים
לא יודעת איך זה עובד בדיוק זה לא באמת מעניין אותי
חח האדם לא הגיע מהקוף
המדע לא טוען זאת
המדע לא טוען זאת
שואל השאלה:
אני בהלם שיש אנשים חושבים שהגענו מקופים
אני בהלם שיש אנשים חושבים שהגענו מקופים
אנונימי
שואל השאלה:
מי יצר את ההומו ספיאנס אז?
מי יצר את ההומו ספיאנס אז?
אנונימי
אני בהלם שיש אנשים שחושבים שזה שהמצאנו מהתנך מילים וגרמנו להם למשמעות אומר שאנחנו המיוחדים ביותר מכל שאר ה2000+ דתות שקיימות ורק התורה שלנו נכונה
אני לא זילזלתי בך אל תזלזל בי :)
אני לא זילזלתי בך אל תזלזל בי :)
אף אחד
תקרא את התגובה הראשונה שלי
תקרא את התגובה הראשונה שלי
5,000+ דתות**
שואל השאלה:
מה זה התהליך הזה תסביר במילים מובנות
מה זה התהליך הזה תסביר במילים מובנות
אנונימי
לא יודעת כמה דתות יש
קראתי פעם אחת 2000+^
שוב
זה לא משהו שמעניין אותי
קראתי פעם אחת 2000+^
שוב
זה לא משהו שמעניין אותי
אה, חשבתי התכוונת לדתות שיש והיו..
תהליך האביוגנזה זה תהליך יצירת מיקרוארגניזם בתנאים מתאימים.
מוזמן לחפש על זה ביוטיוב
תהליך האביוגנזה זה תהליך יצירת מיקרוארגניזם בתנאים מתאימים.
מוזמן לחפש על זה ביוטיוב
שואל השאלה:
מי דיבר איתך? ? אל תעני לי בכלל
מי דיבר איתך? ? אל תעני לי בכלל
אנונימי
אתה אמרת שאץה בהלם מזה
אתה שאלת שאלה ועניתי
למה ישר לזלזל באמונות? :)
אתה שאלת שאלה ועניתי
למה ישר לזלזל באמונות? :)
לא אלוהים לא יצר אותנו נוצרנו מהקופים לא מאמינה? לכי תחזרי שוב ספר מדעים של בית ספר יסודי ואז תביני
אלוהים לקח אפר ויצר את הצלע (אם אני לא טועה) של האדם ואז האדם הרגיש בודד אז אלוהים לקח צלע מצלעו ויצר את חווה.
שואל השאלה:
תודה אלי תשובה מפורטת ומדוייקת.
תודה אלי תשובה מפורטת ומדוייקת.
אנונימי
לא היו איש ואישה ראשונים, זה פשוט לא עובד ככה.
יש הרבה דעות בעניין, אני מאמינה שאלוקים קיים וברא את העולם ואת בני האדם.
באנו מהקופים וזה היה תהליך של מיליוני שנים ואנחנו עדיין בתהליך אמו משתנים ממש אבל ממש קצת כל דור אז אין נקודה שאפשר להגיד מתי נוצר האדם המודרני בגלל זה יש תקופות
המדע לא טוען שבאנו מהקופים..חאלס עם המדע כיתה ג' הזה
באותו הנושא: