התחברות
הרשמה
הגיוני שאני אוהבת שכל הידידים שלי הם חנונים ושהחבר שלי לא חנון?
אני פשוט מתחברת יותר לאופי של החנונים מבחינת ידידים אבל לזוגיות אני מעדיפה מישו קשוח
28 באפריל 2020, 06:48
היפה והחנון
ריאליטי
ספרים
ערסים
2 תשובות
כן, את לא מחפשת להימשך לידידים שלך אז הגיוני שיהיה הבדל בין הידידים לחבר
s
scofield
כן גם אני ככה
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאני אוהבת שידיד שלי יורד עליי כי אני יודעת שזה אומר שהוא אוהב אותי? הוא יורד רק על אנשים שאכפת לו מהם...
זה הגיוני שאני אוהבת שידיד שלי עושה לי מסאז ברגליים ומשחק איתן?
זה הגיוני שאני אוהבת את איך שאני ניראת אבל מצד שני פוחדת שאחרים לא חושבים ככה?
הגיוני שאני אוהבת מישהו אבל לא אוהבת את המראה החיצוני שלו?
הגיוני שאני אוהבת להכאיב לעצמי בזמן שאני מא*ננת?
זה הגיוני שאני אוהבת את אבאשלי יותר ממה שאני אוהבת את אימאשלי?
הגיוני שאני ממש לא סובלת מזרחית אבל יש שיר אחד שאני אוהבת?
הגיוני שאני מרגישה שאני אוהבת את ידיד שלי יותר משאני אוהבת את חבר שלי?
הגיוני שאני גומר במכנסיים שאני מתחבק עם ידידה?
הגיוני שאני כן אוהבת את גל גדות אבל אני לא אוהבת את המשחק שלה?
איך זה הגיוני שאני לא מוצאת אף אחד שאוהב את הלהקה שאני הכי אוהבת?