6 תשובות
כן זה בסדר ואת צודקת
כן בטח, אני פשוט מכבה את המצלמה ושמה את עצמי על מיוט בגלל שזה מרגיש לי לא נעים..
אצלנו מנתקים בצפירה ואחרי שהיא מסתיימת חוזרים, אם אצלך זה לא ככה פשוט תכבי את המצלמה
תכלס צודקת
אנונימית