6 תשובות
וואו אני זוכרת שזה קרה וכל כך הייתי עצובה ופחדתי... זה כל כך עצוב וכתבת את זה ממש יפה. משתתפת בצערך3>
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לכם❤ אני ממש שמחה שהצלחתי להעביר טוב את ההרגשות.
אנונימית שמעת על זה בחדשות? זה בהחלט היה רצח נוראי ומאז שהבנתי שזה קרה במשפחה שלי למרות שזה לא הכי קרוב כמו אח או דוד זה תפס לי את הלב. תודה :)
תודה רבה רבה לכם❤ אני ממש שמחה שהצלחתי להעביר טוב את ההרגשות.
אנונימית שמעת על זה בחדשות? זה בהחלט היה רצח נוראי ומאז שהבנתי שזה קרה במשפחה שלי למרות שזה לא הכי קרוב כמו אח או דוד זה תפס לי את הלב. תודה :)
אנונימית
מרגשת, עשית לי צמרמורת ❤
כתבת ממש יפה, מחזקת מרחוק ❤
ממש יפה תשקיעי בזה יותר
ממש יפה
באותו הנושא: