3 תשובות
כן , תאכלי מה שבא לך תתני לעצמך להתפנק ומחר תאכלי יותר ירקות ותעשי ספורט. את יכולה לצאת לריצה או משהו גם אחרי העל האש. ככה אני אעשה מחר , כשנסיים את העל האש
אבל עדיין תאכלי במידה כן? נגיד אם את לא חייבת פיתה או ציפס אז אל תאכלי הרבה אלא אם את ממש אוהבת.
אבל אם בכללי ביום יום את מרשה לעצמך דברים נגיד מתוק אם בא לך פתאום אז תאכלי מחר באיזון פשוט לא מה שבא לך.
אסור לעשות ספורט אחרי שאוכלים וכן זה בסדר לאכול פעם ב