8 תשובות
חוץ מאלה שלא שמים על החוקים. המשפחה שלי מתכנסת אצלי בבית וזה פשוט לא טוב. לא מבינה איך ההורים הסכימו
לכאורה כן אבל כלום ילכו לעל האש עם משפחה
^^משפחה מורחבת של צד אחד מי שלא הבין
נקווה
לא, כוחות הביטחון והרופאים לא נמצאים בבית:(
כן בגלל ההסגר שהתחיל מחמש בצהריים
כן
כן, יש הסגר...
באותו הנושא: