4 תשובות
אם תאמרי לו משהו על זה, זה לא יהפוך אותך לאובססיבית או נואשת. אדם שטורח לענות לך אחרי הרבה זמן זה לא אדם שכיף לדבר איתו, לא משנה כמה חמוד הוא. אם הוא עסוק, לפחות שיאמר לך, את לא צריכה להרגיש רע עם עצמך. תעירי לו, סמכי עליי זה ילך לאן שזה ילך.
תגידי לו או שתרמזי לזה
שואל השאלה:
אני לא רוצה לצאת נואשת או אובססיבית
זה גם לא שהוא חייב לי מדהו בתכלס..
אני לא רוצה לצאת נואשת או אובססיבית
זה גם לא שהוא חייב לי מדהו בתכלס..
אנונימית
אולי תגידי לו משהו?