3 תשובות
ביום העצמאות מותר לעשות רעש עד הבוקר, אין מה לעשות עם זה.
תסגרי את החלונות או שתנסי לישון עם אטמים.
תסגרי את החלונות או שתנסי לישון עם אטמים.
אנונימית
וואוו מבינה אותך גם אצלי זה נורא מזרחית בפול ווליום אבל נראה לי משטרה לא יעשו כלום
מה חוצפה בגלל שזה יום העמצמאות אנשים צריכים לסבול כל הלילה חוסר התחשבות טוטלי
באותו הנושא: