7 תשובות
ממש לא.
לא, תגידי לה שלום מהחלון
זה די בעייתי. לא.
לא, מה לעזאזל?
ממש לא
לא, יש גם סגר...
לא זה מסוכן עכשיו במיוחד שאנשים מבוגרים הם בקבוצת סיכון אם את ממש רוצה לראות אותה אז תראי אותה מהחלון או אם יש לה מהמרפסת