7 תשובות
בפייסבוק
לא נראה לי שיש למסירה, זה כלב יקר
אנונימית
זה כלב יקר והוא רק למכירה לצערי !!! וחבל אסור למכור כלבים
אנונימית
בפייסבוק. אבל לא יתנו לך חינם לפחות 2000 שקל
תנסה לבדוק גם אנשים פרטיים שמוסרים (נדיר,אך זה קיים)
אגודות שמוסרות כמו s.o.s חיות
גם ב-יוטיוב תמצא בתי גידול שמוסרים כלבים לעתים
תסתכל כאן:
https://www.ad.co.il/pets?sp301=18756&sp302=18935&sp303=18838
homeless.co.il/pets/inumber3=234$$inumber4=3381$$inumber5=4

כל טוב
אתה לא תמצא אחד לאימוץ אבל יש כל כך הרבה כלבים חוץ מפומרניינים שצריכים בית חם ולפומרניינים יש בית פשוט אנשים רוצים יותר כסף
אגב אם אתם ממש רוצה פומרניין אז זה יכול להתמודד למזלך ותמצא 1
לדוגמא חברה שלי אח שלה מצא פומרניין בבסיס שלו באמצע הלילה והוא הביא אותה לישון אצלם ואחרי איזה שבוע הם הצליחו לתקשר עם לבעלים ושאלו אותם הם עם יכולים לבוא לאסוף אותה והם אמרו שכן ושהם הגיעו חברה שלי הייתה ממש עצובה ואז הוא אמר לה בכל מקרה התכוונתי למסור אותם אתם יכולים לשמור אותה
אז יש הזדמנויות בחיים ואתה לא צריך להיות עצוב שאתה לא מוצא פומרניין יש מלא כלבים שצריכים בית ואתה לא צריך דווקא לקנות
בברכה , אשת הקינמון
אם תרצה להיות נחמד תעשה לי לב כי לקח לי שנה לרשום את זה
זה כלב ממש יקר בשביל אימוץ
תחפש באתר הומלס/יד שנייה