4 תשובות
חחח אל תעשי כלום, איזה אפס פוגע דרך מסך.
ההתייחסות שלך לסיטואציה זאת מתנה בשבילו והמתנה הכי גדולה שהוא ראוי לקבל זה כאפה
1. תחסמ ותדווחי
2. אני לא יודעת אבל עד כמה זה רלוונטי כי עברתם לאינסטגרם
אבל ביקשתי יפה
פשוט תחסמי אותו ותדווחי עליו