2 תשובות
שואל השאלה:
נכון וזה מעצבן, כיאלו זה שזה בעינייך יותר חשוב והכי חשוב לא אומר שלכולם זה ככה.
מעצבן אותי שאנשים שופטים אותי ומטיפים לי
אנונימית
כי אנשים אוהבים לשפוט ויש כאלה(הרבה) שחושבים שהם משהו יותר מאחרים והם לא עשו כלום כדי להוכיח את זה