7 תשובות
כי זה הכי קל
קל לדבר
אני אישית משתדלת תמיד לתת טיפים שהייתי עושה אם היו מייעצים לי
כי ככה אנחנו היינו רוצים להתנהג ושיתנהגו בסביבה שלנו אבל אנחנו לא מודעים לזה בעצמנו שאנחנו רוצים להשתנות אז אנחנו נותנים לאנשים טיפים כאלה
Sef
יותר קשה ליישם את מה שאומרים מאשר לייעץ אותו למישהו
כי אנחנו יודעים שזה טוב אבל אין לנו שום כוח לעשות את זה גם
אנונימית
מאוד קשה ליישם, בעיקר בגלל הרגלים רעים, אבל גם בגלל מחסומים פסיכולוגיים(שאומרים "אני לא אצליח"או"אני לא יכול")...
אתה לא חייב לתת טיפ שאתה לא מישתמש בו...