3 תשובות
אני הייתי בדיוק כמוך
ואני עדיין שקטה וביישנית
מה שאני יכולה להגיד לך, בחטיבה אף אחד לא מכיר אף אחד , כדאי לך לנסות להכיר ילדים וליצור רושם טוב אבל לא להיות מישהי שאת לא
לגבי החברה, אל תשימי על זה. אם את רוצה להגיד לה שזה פגע בך את יכולה, אבל אל תתני לה להוריד אותך זה לא שווה את זה.
ואני עדיין שקטה וביישנית
מה שאני יכולה להגיד לך, בחטיבה אף אחד לא מכיר אף אחד , כדאי לך לנסות להכיר ילדים וליצור רושם טוב אבל לא להיות מישהי שאת לא
לגבי החברה, אל תשימי על זה. אם את רוצה להגיד לה שזה פגע בך את יכולה, אבל אל תתני לה להוריד אותך זה לא שווה את זה.
אנונימית
ביישנות נעורים זה דבר נפוץ, וזה משתפר עם הזמן. החברה הזו לא יודעת לעודד כנראה כי ככה לא עוזרים לחבר בצרה. אל תקשיבי לה, לכי לשם ותתאבקי בביישנות הזו עד שתחוסל. את יכולה לעשות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה :)
תודה לכל מי שענה :)
אנונימית