6 תשובות
הם חשבו שאכלת אין מה להיפגע (:
מאמינה שאם היו יודעים שאת רעבה היו מביאים לך משהו
מאמינה שאם היו יודעים שאת רעבה היו מביאים לך משהו
יו אם זה היה קורה לי הייתי ממש נעלבת וניהית עצובה עד סוף היום למרות שזה לא כזה נורא...
שואל השאלה:
אמרתי לאמא שלי שנעלבתי אז היא אמרה לי שהיא חשבה שאני לא ארצה כי הכנתי לעצמי לאכול כבר
אמרתי לאמא שלי שנעלבתי אז היא אמרה לי שהיא חשבה שאני לא ארצה כי הכנתי לעצמי לאכול כבר
אנונימית
כי הם חשבו שאכלת (וצדקו)...
אנונימית
הגיוני אבל הם לא עשו שום דבר רע, הם ההורים שלך והם אוהבים אותך יותר מכל דבר בעולם
הם חשבו שאת אכלת אז למה שהם יכינו לך?
באותו הנושא: