4 תשובות
לדעתי להחזיק ידיים לא כזה ממהר את הקשר זה לא כמו נשיקה נגיד. ואם הוא הקראש שלך ואת אוהבת אותו אז מה הבעיה כלכך חחח
שואל השאלה:
אני מרגישה פשוט שזה מהר מידי לא יודעת
אני מרגישה פשוט שזה מהר מידי לא יודעת
סורי על החוסר טקט אבל. מה הבעיה בלהחזיק ידיים
אנונימית
אני בכל מקוםי
באותו הנושא: