4 תשובות
לדעתי להחזיק ידיים לא כזה ממהר את הקשר זה לא כמו נשיקה נגיד. ואם הוא הקראש שלך ואת אוהבת אותו אז מה הבעיה כלכך חחח
שואל השאלה:
אני מרגישה פשוט שזה מהר מידי לא יודעת
סורי על החוסר טקט אבל. מה הבעיה בלהחזיק ידיים
אנונימית
אני בכל מקוםי