תשובה אחת
פחמימות מתפרקות לחד סוכר גלוקוז-גלוקוז משומש בתהליך הנשימה הבאית -תהליך הנשימה התאית מייצר אנרגיה זמינה לתאים כדי שתהיה אנרגיה לתהליכים צורכי אנרגיה בתא