אפשר שתשלחו לי הסבר קצר המסביר את הקשר בין הפחמימות שאנו אוכלים לאנרגיה הנצרכת בתאים?
30 באפריל 2020, 17:30
תשובה אחת
פחמימות מתפרקות לחד סוכר גלוקוז-גלוקוז משומש בתהליך הנשימה הבאית -תהליך הנשימה התאית מייצר אנרגיה זמינה לתאים כדי שתהיה אנרגיה לתהליכים צורכי אנרגיה בתא