9 תשובות
יכול להיות שייתפתחו לך הפרעות אכילה בגללם אבל כרגע זה לא נשמע ככה
תנסי לא לאכול לידם אלא בחדר או להתעלם
די מזדהה איתך
פשוט אל תאכלי לידם..
אנונימית
תמיד שהם אומרים לך את זה תהיי עצבנית וקחי בכוונה עוד כמות מול הפרצוף שלהם
אחרי זה הם ישתקו כמו דג
אנונימי
שואל השאלה:
זה כל כך נוראי אכלתי עכשיו איתם ואמא שלי שאלה אותי אם טעים לי ואבא שלי ענה בטח טעים לה תראי איך היא חיסלה את הצלחת...
אנונימית
תנסי להגיד להם ולהסביר להם כמו בוגרת שזה לא נעים לך ושזה גורם לך להרגיש לא טוב עם עצמך
הם צריכים להבין ולכבד אותך..
אני מזדהה איתך ממש גם לי כל הזמן אמא שלי אומרת כמה את אוכלת כל היום את אוכלת ואני דווקא אוכלת ממש מסודר ובריא ואני יודעת שהכל בצחוק ואני גם לוקחת את זה בצחוק ובסבבה למרות שזה חודר לפעמים אבל אני יודעת שאני אוהבת את איך שאני אוכלת אז טוב מבחינתי וגם את צריכה להרגיש ככה אם את אוהבת את איך שאת אוכלת.
תאכלי בלילה
באמת
תאכלי את מה שרצית לאכול ביום באותה כמות בלילה.
זה לא בריא לאכול אחרי 8 בלילה אבל זה יותר טוב משיהיו לך הפרעות אכילה...
אממ נראלי שכן כדאי לך לדבר איתם הם בכל זאת ההורים שלך ואליי כדאי לך לשתף את זה עם לפחות אחד מהם..
יש מצב שבגלל אחותך הם מפחדים עליך