3 תשובות
גם לאיזור של המכוער יש כאלה שנמשכים.
שואל השאלה:
כן אבל כמובן שיש יפה ויש לא יפה אבל יש גם את האיזור של מכוער
אנונימית
אני מסכימה שכל אחד רוצה שתיהיה לו חברה או חבר יפה. אני לא מסכימה איתך בדבר אחד.
לכל בן אדם ההגדרה ליופי שונה. אחד אוהב בלונדיניות, אחד אוהב כהות. אחת אוהבת בייבי פייס אחת אוהבת זקן.
אני נגיד לא אמשך ולא ארצה מישהו חתיך עם גוף מפוסל. זה ממש לא מושך ולא יפה בעיני.