10 תשובות
כן
אפשר להגיד שכן
לא
אצלנו זה שיעורים מקוונים מהמשוב
רק פעם אחת היה לנו בזום
אצלנו זה שיעורים מקוונים מהמשוב
רק פעם אחת היה לנו בזום
כן גם חיסורים וגם מעלים עבודות לקלארום לא מודיעים מצפים שאני אבדוק כל 2 שניות לבד ופספסתי הרבה עבודות אז יצא שלא הגשתי הרבה וגם קשה להבין משהו מהזום
שואל השאלה:
כיף לךך. לנו כול הזמן זום
כיף לךך. לנו כול הזמן זום
לדעתי זה ממש חרא של דבר , אי אפשר ללמוד ככה , חצי מהשיעור בעיות טכניות , הכל נתקע , מביאים יותר עבודות ומבחנים מאשר בכיתה , אני אישית עושה אותן אבל מביאים לנו עבודות "ומסבירים לנו" והכל תקוע אי אפשר להבין כלום. בקיצור אני חושב שזה ממש מיותר נכון שזה טוב להיות בסוג של שגרה , אבל זו לא שגרה , זה חרא.
אנונימי
לא
השיחות זום לא,
אבל העבודות שמביאים כן. כלכך.
אני כנראה כבר אצטרך לוותר על תעודת הצטיינות השנה :(
אבל העבודות שמביאים כן. כלכך.
אני כנראה כבר אצטרך לוותר על תעודת הצטיינות השנה :(
כן
וואיי כןן
באותו הנושא: