10 תשובות
אפשר להגיד שכן
לא
אצלנו זה שיעורים מקוונים מהמשוב
רק פעם אחת היה לנו בזום
כן גם חיסורים וגם מעלים עבודות לקלארום לא מודיעים מצפים שאני אבדוק כל 2 שניות לבד ופספסתי הרבה עבודות אז יצא שלא הגשתי הרבה וגם קשה להבין משהו מהזום
שואל השאלה:
כיף לךך. לנו כול הזמן זום
לדעתי זה ממש חרא של דבר , אי אפשר ללמוד ככה , חצי מהשיעור בעיות טכניות , הכל נתקע , מביאים יותר עבודות ומבחנים מאשר בכיתה , אני אישית עושה אותן אבל מביאים לנו עבודות "ומסבירים לנו" והכל תקוע אי אפשר להבין כלום. בקיצור אני חושב שזה ממש מיותר נכון שזה טוב להיות בסוג של שגרה , אבל זו לא שגרה , זה חרא.
אנונימי
לא
השיחות זום לא,
אבל העבודות שמביאים כן. כלכך.
אני כנראה כבר אצטרך לוותר על תעודת הצטיינות השנה :(
וואיי כןן