8 תשובות
זה בסדר
זה אותו דבר
כן זה אותו דבר
נגיד זה יהיה טוב לפסטה רוזה אבל לא לשמנת
אותו הדבר :)
זה אוצו דבר
כן זה בסדר גמור
היום הכנתי עוגת שוקולד ולא היה לי שמנת מתוקה אז השתמשתי בשמנת להקצפה זה יוצא אותו הטעם
היום הכנתי עוגת שוקולד ולא היה לי שמנת מתוקה אז השתמשתי בשמנת להקצפה זה יוצא אותו הטעם
זה אותו הדבר.
באותו הנושא: