התחברות הרשמה

זה מוזר לשחק מחבואים בגיל 16?

עם ילדים בגיל 13-12
1 במאי 2020, 15:27
משחק    
4 תשובות
לא
א
אריאנטור לנצח
אם זה עם אחים קטנים שלך או בני דודים קטנים אז לא
Y
Yeet.
לא למי אכפת
זה כיף
?
?Lost
לא
(
(:Here for you
באותו הנושא:
אם היה משחק מחבואים לכל האנשים בעולם, איפה הייתם מתחבאים?
אם חברים שלכם (בערך 20) היו מציעים לכם לשחק מחבואים באיקאה, הייתם זורמים?
ידעתם שהמשחק "מחבואים" זה בעצם "מחבוא עם"?
איזה גיל זה כבר מתחיל להיות מוזר לשחק אמת או חובה?
ילדים בכיתות ב' ג' ביסודי הם עדיין משחקים תופסת, מחבואים, קפיצה בחבל וכו'?
מוזר לשחק מונופול בגיל 16?
אמא שלי אוסרת על אחי לשחק מחבואים.
זה מוזר שאני משחק מיקמק בגיל 14?
איזה משחק אהבתם יותר בילדות- תופסת או מחבואים?
רק לי יש את התחושה הזאת שאהבת האמת שלי מנסה לשחק איתי מחבואים?
כדאי לי לשחק את המשחק מחבואים לבד? זה נשמע מגניב