5 תשובות
כן,או שמתלהבים לזמן קצר
שואל השאלה:
קרה לי עם נטפליקס וקצת עם אייפון
קרה לי עם נטפליקס וקצת עם אייפון
אנונימי
לא קרה ,
כן. הייתי בקטע של מישהו הרבה זמן ועכשיו כשאנחנו בקשר ירד לי
קרה לי עם נעליים של פילה.
רציתי לקנות אותם הרבה זמן וזה פשוט מכוער לא מאמינה שקניתי את זה.
(זה מזעזע)
רציתי לקנות אותם הרבה זמן וזה פשוט מכוער לא מאמינה שקניתי את זה.
(זה מזעזע)
באותו הנושא: