8 תשובות
לא אני בן 13
הכי כייף בלילה עם חברים וסיגריות
אבל בתאכלס כשאני חושבת על זה,זה נשמע אחלה על הבוקר
רק אם זה ההמשך של היציאה של לילה לפני וגם זה נדיר שקורה
^עכשיו אנחנו נשתדל לא להביא לך
כי בתאכלס אנחנו רוצים שישאר לנו,חבל לבזבז עלייך
לא, עדיף בלילה ואז הכיף מגיע
עכשיו אני ישתה בכל זמן אפשרי רק שיביאו לי