7 תשובות
אממ.. הכל בסדר?
שואל השאלה:
מה יש לכם משטרה כל דבר דיי מה כבר כתבתי
מה יש לכם משטרה כל דבר דיי מה כבר כתבתי
מה קרה? מוזמנת לשתף ונעזור לך.
צומי? תתגבר אחי אל תדבר שטויות
תקשיבי , אני לא מכירה אותך , לא יודעת מה עברת בחיים שאת ככה מדברת ( אם את רוצה את יכולה לשתף ) אבל אני חייבת להגיד לך שלא הכל טוב אבל הכל לטובה , וזה משפט שמלווה אותי לכל החיים וזה הוכיח את עצמו כל כך הרבה פעמים וזה באמת נכון . ותמיד תזכרי שאם ה' ממשיך כל בוקר להעיר אותך יש לו סיבה , יש לך מטרה וייעוד בחיים , ובמקום להיות אובדנית קומי ותעשי עם עצמך מה שאת אוהבת , זה תקופה וזה יעבור אל תישברי . ואין צורך במשטרה את רק צריכה להבין שהכל לטובה. עצם זה שאת בחיים זה מתנה שאת צריכה לשמוח בזכותה .
התוכן של השאלה שלך מדאיג ולכן מתקשרים למשטרה כי דואגים ל
יקרה, אני סייע בעמותת סה"ר[סיוע והקשבה ברשת].
כל כך מעט מילים ועם זאת כל כך הרבה טלטלה מצפה שמשהו יסיים את חייך. שאלה כל כך עמוקה- איך לסיים את החיים?! ומה אם הדרך הספציפית הזו היא נכונה.
מניח שכתבת את הטקסט כשהיית ללא מוצא, אבודה, סובלת ומיואשת. ואולי עדיין. מחפשת סיוע- שואלת איך לסיים את חייך... אבדה התקווה והיאוש השחור גבר על האור.
הנר והנשמה עומדים לכבות.
אולי כתבת את זה ברגע אינטנסיבי שחווית, ויתכן שהיית מהורהרת ומעורערת.
מקווה שעכשיו את יותר בטוב.
אנחנו בסה"ר, לא מקלים ראש בעניין ולכן, מנסים לעשות עבודתנו נאמנה לסייע בצורה הפתוחה ביותר והכנה ביותר. ובעצם אנחנו כאן בשבילך.
אז יקרה, אני מעוניין להציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, לסיוע עבורך, אם תרגישי את הצורך ולפני שאת עושה צעד פזיז. מצרף לך את הלינק שממנו תוכלי להתחבר אלינו בפרטי. בצ'ט:
אני דואג לך והכי הייתי רוצה לדעת שפנית אלינו ולשמוע שהמצב קצת השתפר.
אנא פני אלינו לפרטי. לצ'אט שלנו, אנחנו כאן עכשיו וגם בימים-
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
אנחנו כאן תמיד עם אוזן קשבת בשבילך.
באהבה גדולה, סה"ר.
כל כך מעט מילים ועם זאת כל כך הרבה טלטלה מצפה שמשהו יסיים את חייך. שאלה כל כך עמוקה- איך לסיים את החיים?! ומה אם הדרך הספציפית הזו היא נכונה.
מניח שכתבת את הטקסט כשהיית ללא מוצא, אבודה, סובלת ומיואשת. ואולי עדיין. מחפשת סיוע- שואלת איך לסיים את חייך... אבדה התקווה והיאוש השחור גבר על האור.
הנר והנשמה עומדים לכבות.
אולי כתבת את זה ברגע אינטנסיבי שחווית, ויתכן שהיית מהורהרת ומעורערת.
מקווה שעכשיו את יותר בטוב.
אנחנו בסה"ר, לא מקלים ראש בעניין ולכן, מנסים לעשות עבודתנו נאמנה לסייע בצורה הפתוחה ביותר והכנה ביותר. ובעצם אנחנו כאן בשבילך.
אז יקרה, אני מעוניין להציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, לסיוע עבורך, אם תרגישי את הצורך ולפני שאת עושה צעד פזיז. מצרף לך את הלינק שממנו תוכלי להתחבר אלינו בפרטי. בצ'ט:
אני דואג לך והכי הייתי רוצה לדעת שפנית אלינו ולשמוע שהמצב קצת השתפר.
אנא פני אלינו לפרטי. לצ'אט שלנו, אנחנו כאן עכשיו וגם בימים-
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
אנחנו כאן תמיד עם אוזן קשבת בשבילך.
באהבה גדולה, סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: