2 תשובות
זוועה יב' הייתה השנה הכי טוב בחיים שלי.
לא בדיוק יוצאים לחיים, יוצאים לצבא. עדיין ילד למרות שכמה אנשים מהמשרד כבר לא כל כך, כל אחד והאישיות שלו.
לא בדיוק יוצאים לחיים, יוצאים לצבא. עדיין ילד למרות שכמה אנשים מהמשרד כבר לא כל כך, כל אחד והאישיות שלו.
יב' הייתה אחת השנים היפות בחיי.
אני עתודאי אז אני המשכתי ללמוד(למרות שגרתי בדרום ואני לומד בטכניון אז עברתי לגור בחיפה). עדיין מרגיש טיפה ילד, אבל כבר מתחיל להיות עצמאי.
אין ממה להילחץ, והמעבר מהתיכון למסגרת אחרת הוא טבעי וקורה בזרימה. הטיפ היחיד שאני יכול לתת לך זה לחזק את הקשר עם החברים במה שנשאר מהשנה ולא לשכוח להרים טלפון בכמה זמן.
אני עתודאי אז אני המשכתי ללמוד(למרות שגרתי בדרום ואני לומד בטכניון אז עברתי לגור בחיפה). עדיין מרגיש טיפה ילד, אבל כבר מתחיל להיות עצמאי.
אין ממה להילחץ, והמעבר מהתיכון למסגרת אחרת הוא טבעי וקורה בזרימה. הטיפ היחיד שאני יכול לתת לך זה לחזק את הקשר עם החברים במה שנשאר מהשנה ולא לשכוח להרים טלפון בכמה זמן.
באותו הנושא: