6 תשובות
אמ גם אני בדילן אובריין אוקי מאוהבת לו בצורה
שואל השאלה:
ציפית לכרית לול
זה מרגיש כאילו אנחנו מכירים מתמיד
הגיוני אחושילינג קרה לי עם ידידה שלי אני בדיוק במצב שלך
תחכי קודם שתיפגשו תראי אם יש לכם גם חיבור במציאות ולא רק דרך המסך ואם כן אז לכי על זה
שואל השאלה:
חח הוא גם רוצה אבל זה נשמע לי די הזוי
הגיוני כנראה התאהבות קטנה
תגידי לו שאת רוצה להיפגש או משהו
כן קרה לי פעם לצערי לא הסתדר אבל הגיוני ממש