11 תשובות
כלום..
אני מאמינה שלא קורה כלום.. שפשוט מתים
אני מאמין שמי שאוהב אותי יתגעגע..
אנונימי
כלום
אבל לפעמים אני נהנת להאמין שנולדים למציאות חדשה טובה יותר מהחיים האלו
אבל לפעמים אני נהנת להאמין שנולדים למציאות חדשה טובה יותר מהחיים האלו
כלום וכל מי שמאמין שקורה משהו נאיבי לדעתי
נולדים למציאות חדשה/ מתחילים לחיות בגוף של מישהו שזה עתה נולד מבלי שהוא יודע
כלום פשוט מתים
רוצה להאמין שחיים יותר טובים
שאין קושי
יש הכל בשפע
ויש אהבה אין סופית
ואין דברים רעים
שאין קושי
יש הכל בשפע
ויש אהבה אין סופית
ואין דברים רעים
מסך שחור לנצח, אבל רוצה להאמין שיש גלגול נשמות
אני לא יודעת אבל אני מקווה לאמין שיש מקום שנהיה בו
גן עדן/גיהינום
באותו הנושא: