7 תשובות
הם כותבים את זה בצחוק,וגם השאלה הייתה בציניות אז אוקיי :)
זה טרנד כזה זה סתם ציניות
תזרמי איתו אם בא לך
תכתבי לו שלא ישכח לתבל
זה בצחוק
כנראה שאו שהוא סתם רוצה לצחוק איתך או שההוראות ממש ברורות
שואל השאלה:
פאק איך שמת לבב אומייגאד איזה טמבל הוא^ אני אחסום
אנונימית
שואה צ'אק
שואל השאלה:
מה לכתוב לו
אנונימית