7 תשובות
הם כותבים את זה בצחוק,וגם השאלה הייתה בציניות אז אוקיי :)
זה טרנד כזה זה סתם ציניות
תזרמי איתו אם בא לך
תזרמי איתו אם בא לך
תכתבי לו שלא ישכח לתבל
זה בצחוק
כנראה שאו שהוא סתם רוצה לצחוק איתך או שההוראות ממש ברורות
כנראה שאו שהוא סתם רוצה לצחוק איתך או שההוראות ממש ברורות
שואל השאלה:
פאק איך שמת לבב אומייגאד איזה טמבל הוא^ אני אחסום
פאק איך שמת לבב אומייגאד איזה טמבל הוא^ אני אחסום
אנונימית
שואה צ'אק
שואל השאלה:
מה לכתוב לו
מה לכתוב לו
אנונימית
באותו הנושא: