21 תשובות
כן
ואני לא בטוחה אם בא לי אבל כנראה שכן
ואני לא בטוחה אם בא לי אבל כנראה שכן
מאמינה באהבה אבל לא דחוף לי
לא מאמינה בזוגיות בישבילי
בישביל אחרים כן
בישביל אחרים כן
אנונימית
שואל השאלה:
בשבילך לא? למה ככה
בשבילך לא? למה ככה
כן,זה שיכין לי אוכל ויגיד לי בוקר טוב אישתי:)
אממ.. סוג של עברתי זוגיות מאוד מאוד טובה עד שנפרדנו.. בינתיים לא בא לי
כן אבל מפחדת להיפגע
באלי בן זוג כן
שואל השאלה:
הפחד להיפגע טבעי זה הסיבה שגם אני נעול במקרה.
הפחד להיפגע טבעי זה הסיבה שגם אני נעול במקרה.
באתי לכתוב נאום אבל בקצרה לא, אני לא מאמין ולא חושב שבזמן הקרוב יהיה לי, נראה לי אהיה קוסם וזהו
בא לי ממש
כן
אבל לא רוצה שישברו לי את הלב שוב
בקיצור מפחדת להתאהב
זה כיף וטוב ויש מישהו שדואג לך עד שנפרדים... ואז בום הכל הופך לחרא
אבל לא רוצה שישברו לי את הלב שוב
בקיצור מפחדת להתאהב
זה כיף וטוב ויש מישהו שדואג לך עד שנפרדים... ואז בום הכל הופך לחרא
אנונימית
שואל השאלה:
חח כמוני כמוך
חח כמוני כמוך
כי אני ממש קשה ולא נראלי יהיה מישהו שיתמודד עם זה
ובכללי זוגיות זה סתם בולשיט
ובכללי זוגיות זה סתם בולשיט
אנונימית
מאמינה ואין לי בן זוג אבל יהיה בעתיד.. אני מאמינה בי ובו
מאמינה כן אבל כרגע לא בא לי.
שואל השאלה:
בדיוק אהבה לפעמים הופכת לעיסה מגעילה שאתה מתחרט על זה
בדיוק אהבה לפעמים הופכת לעיסה מגעילה שאתה מתחרט על זה
שואל השאלה:
רק בלי לחץ זה מגיע זה הכי יפה אבל צריך שהיה כנה וטוב
רק בלי לחץ זה מגיע זה הכי יפה אבל צריך שהיה כנה וטוב
כן וכן אבל אני בררנית ומתוסבכת רצח אני גם בן אדם סגור ממש לוקח לי שנים להפתח למישהו
אז אני לא יודעת אם אני אמצא חבר בעשור הקרוב
אז אני לא יודעת אם אני אמצא חבר בעשור הקרוב
אנונימית
מאמין באהבה
אבל בינתיים לא להוט למצוא בת זוג, כשזה יגיע זה יגיע
אבל בינתיים לא להוט למצוא בת זוג, כשזה יגיע זה יגיע
מאמינה באהבה❤
וכן , אני אשמח לזוגיות כרגע...
(חחח קראתי שוב זה נשמע כאילו אני קונה בסופר)
וכן , אני אשמח לזוגיות כרגע...
(חחח קראתי שוב זה נשמע כאילו אני קונה בסופר)
באותו הנושא: