9 תשובות
כן תשתי קפה מקסימום
שואל השאלה:
אף פעם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם לנסות להחזיק מעמד או לישון רק עוד שעה שעתיים
אנונימית
אני כן, רוצה ביחד?
שואל השאלה:
סגור
אנונימית
עשיתי אתזה כמה פעמים וזה לא עובד הלכתי לישון בשבע והתעוררתי בחמש בצהריים כי לא ישנתי בערל יום וחצי
יש מצב שתצליחי ויש מצב שתפלי באמצע אבל צעדי משהו שמעורר אותך תשתי קפה
זה מאוד תלוי בך, אם את בדרך כלל מצליחה אז כן אבל אם לא אז לא.
עם קצת רצון גם פיל יכול להיות תרנגול